top 10 - City Under Heat

Temat: Poczatek tematu mojej stylizacji slubnej
materiał to cienka żorżeta na satynie, na 100%
W Warszawie jest doskonała hurtownia materiałów ślubnych - w okolicach ursynowa, jak chcesz podam Ci dokładniejszy adres, ja tam kupowałam wszystko do swojej sukni.

Jeśli chcesz tęż namiar na moją krawcowa to służę (szyła mi wszystko, tylko na podstawie zdjęć )

PS - welon zdecydowanie mgiełka, bez żadnych obszyć (jakby go szyć z żorżety to już by musiał byc obszyty)
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=4326



Temat: Poprawki krawieckie
Ja przeslalam link, ktory sama dostalam od jednej gimblowko/babincowki Sama nie bylam i nie wiem dokladnie jaki ta pani ma zakres uslug, bo dla mnie troche nie po drodze. Mam natomiast do polecenia swoja krawcowa, ktora robi cuda szyjac od zera, tylko poza Warszawa i ostatnio jest mocno zawalona robota i ma dluuugie terminy...

Tez sie chetnie dowiem o jakiejs krawcowej, tylko na Ursynowie, ktora szyje od zera, bo tez mam ciagle jakies pomysly i musze miec pod reka ... i nie ma cen jak ta kolo mnie...
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=3238


Temat: krawcowa albo ktoś ze zdolnościami krawieckimi PILNIE poszukiwany

beacia napisał(a):[color=blue]
> Potrzebuje pilnie uszyć spódnicę długa i łatwą :) Szukam krawcowej ktora mi to
> uszyje, albo może byc osoba ktora sie zna na szyciu i ma doswiadczenie,nie
> musi mieć krawieckiego wykształcenia :) wazne by miała ten "dar" w dłoniach :)
> bardzo proszę, polećcie mi kogoś, najchetniej srodmiescie i zoliborz, ale moze
> byc tez gdzie indziej, byle w Warszawie.
> z gory dzieki!
> [/color]
Ursynów, na Kazury, krawcowa Magda.


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=3324


Temat: Pora zadbać o siebie

  Witam w nowym roku :D:D:D
ja piję dość często - w małych ilościach, po prostu lubię (winko, naleweczkę, piwo latem) i mam dobry organizm, bo nie choruję, poza suszarą :lol:

Wiesz, kochana, ja mam biust duży, noszę biustonosze 70E, albo i G (watek o biustach)
do tego dół w rozmiarze 38
sukienek na mnie nie ma, żaden żakiet nie leży (worek na dole) żadna koszulowa bluzka, pod dawna noszę wszystko elastyczne. Taki to nasz los. biuściastych.
Moja szafa z ciuchami poprawiła się ostatnio - odkryłam na Ursynowie krawcową, która zwęża mi ciuchy. kupuję dobre w biuście i niosę do niej zastrzegając sobie w sklepie prawo do zwrotu jakby stwierdziła, ze nie da się tego przerobić

niestety, trzeba dopłacać, tak już mamy, bo przeciez jesteśmy nietypowe :lol: to że kobitka ma biuścik, przeciez typowe nie jest :lol:
Źródło: dieta.pl/grupy_wsparcia/showthread.php?t=1116


Temat: Krawiec, poprawki krawieckie Warszawa, kogo polecacie?
Dot.: Krawiec, poprawki krawieckie Warszawa, kogo polecacie?
  poszukuje dobrej krawcowej (najchętniej na ursynowie) która zna się na rzeczy :ehem: i pomoże mi uporać się z kiecką ślubną...która to potrzebuje paru poprawek (na szczęście nie poszerzania :p: )
Please o kontakty, będę wdzięczna :roza:
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=314916